Espai per al lideratge conscient i transformador.
Acompanyament per a dones professionals i emprenedores.
Busques desenvolupar-te o evolucionar en la teva carrera professional? Vols fer un salt en la manera d’exercir el teu lideratge? Vols formar part d’un espai de suport i aprenentatge col·laboratiu entre dones?
T'oferim aquesta formació 100% subvencionada! En col·laboració amb el programa “Impulsem el que fas 2025” de l’Ajuntament de Barcelona.
Què aprendràs al curs?
- Identificar potencialitats, reptes i necessitats en el teu procés de desenvolupament professional, amb mirada interseccional.
- Guanyar consciència sobre les dinàmiques de poder i com desenvolupar més connexió amb el teu poder personal.
- Eines per a connectar amb la visió i el teu propòsit professional.
- La síndrome de la impostora i altres activadors que ens impedeixen desenvolupar-nos professionalment.
Informació pràctica
📅 Dates: 29 gener, 12 i 26 febrer, 26 març, 30 abril i 28 maig de 2026.
⏰ Horari: Dijous de 9.30 a 14 h.
📍 Lloc: Presencial a Barcelona. Carrer de Sants, 10.
📋 Estructura: 6 sessions de 4,5 h. 4 mentories individuals d’1 hora.
Formació 100% subvencionada!
Oferim places becades per a dones, en col·laboració amb el programa “Impulsem el que fas 2025” de l’Ajuntament de Barcelona.
Requisits per accedir-hi
- Exercir un càrrec de lideratge o trobar-se en un moment de transició, redefinició o evolució professional. Especialment, quan aquest procés implica un canvi o una nova etapa en la trajectòria laboral.
- Acreditar dificultats econòmiques. La valoració es farà cas per cas i es podrà sol·licitar documentació complementària.
- Presentar una carta de motivació que expliqui l’interès pel curs i el moment professional actual.
El nombre total de beques és limitat.
Data límit per presentar-se: 9 de gener de 2026.